Thursday, April 28, 2011

kecilnya dunia ni

Korang mesti tertanya -tanya apa maksud entri aku ni. Cuba korang bayangkan. Hamba Allah yang sering diperkata-katakan sejak tahun lepas lagitu ada lah sepupu adik ipar aku. Patutlah depa ni dari negeri yang sama. K .....H. Haruskah aku ceritakan latar belakangnya kepada adik aku supaya dia tidak terkena macam orang lain? Kesian kat empunya diripun ada. Takut nanti cerita tersebar kat adik ipar apa pulak kata dia. So aku rasa lebih baik aku simpan dulu. Tak baik kan menceritakan keaiban orang. Kawan-kawan aku siap tergelak besar dengar cerita aku. Rupa-rupanya ada kena-mengena dengan aku walaupun sebelah adik ipar. Siap ada yang dah panggil saudara kau tu ha. Ok lah akupun nak solat dah. Lepas ni nak hantar anak tiusyen lak. Jumpa lagi.

2 comments: