Saturday, April 16, 2011

BIL AIR

Malam semalam lepas hantar anak tiusyen aku terus balik kampung. Nak ambil komputer punya pasal. Bila dah sampai terus cek bil -bil yang ada dalam peti surat. Bil air aku RM 162.00. Ni mesti wife aku lupa nak tutup meter masa dia balik dua minggu lepas. Sebab aku syak paip aku bocor. Tak pasal-pasal bulan ni aku kena keluar duit lagi.
Sempat jugak aku pergi rumah mak dan ayah. Rindu dengan mak dan ayah terlerai sudah. Dapat jugak makan nasi dan lauk yang mak masak. Siap bagi bekal lagi. Lepas Asar aku terus balik ke Ampang. Penat kan. Kertas jawapan budak tak cek lagini. Dah janji nak bagi hari Isnin. Nak tak nak terpaksa jugak siapkan. Kalau tak mesti anak murid tak respect dah.

1 comment:

  1. ....hai bersedekah lah awak ye....
    bestnyer dapat makan ngn mak ayah....
    puaskan hati kita dulu ngn mak ayah..kertas tu blknag cer.....x yah lah tdo mlm ni & mlm sok..hihihihi..

    ReplyDelete