Tuesday, May 3, 2011

pemantauan

Semenjak hari Sabtu lagi aku dapat mesej tentang pemantauan oleh pegawai-pegawai JPS. Cutipun tak senang hati. Nak datang-datanglah. Tak payah nak bagi tahu. Kalau bagitahu sure semua perfectkan. Malas aku nak ulas benda ni. Bagi aku tak payahlah nak sibuk-sibuk cek kerja orang. Selagi semua orang bekerja kerana Allah mesti ikut landasan yang betul. Lainlah yang buat kerja ada udang di sebalik batu. Sebagai manusia kita mesti ada kelemahan dan ada melakukan kesalahan. Aku pasrah aje apa yang nak jadi. Tak larat nak ikut orang lain. Senang aje kalau aku tak betul tegurlah dengan cara yang baik. Jangan asyik nampak kesalahan orang. Jaga tepi kain sendiri.
Harini terpaksa balik lambat sebab kena kemaskini fail. Oklah tu aku rasa. Tak laratdah.

No comments:

Post a Comment