Sunday, November 13, 2011

Seminggu lagi cuti



Minggu depan minggu terakhir persekolahan sebelum cuti panjang. Walaubagaimanapun masih banyak kerja -kerja yang perlu dibereskan. Maklum ajelah semua nak kena siapkan sebelum cuti. Tak menang tangan dibuatnya. Harap aku dapat buat yang terbaik maklumlah kadang-kadang naik bosan juga dengan kerja yang tak habis-habis.

Harini aku tergerak pulak nak ubah penampilan kereta aku. Buat perubahan sikit aje. Tak tahulah kenapa aku tergerak nak buat camtu. Kalau yang biasa tengok kereta aku mungkin perasan.

Harini jugak aku upah orang mesin rumput kat rumah aku yang dah memanjang. Nampak sangat sibuknya jadi cikgu sampai takde masa nak mesin rumput rumah sendiri. Tak tahulah penat apa jadi cikgu ni. Aku tengok jiran-jiran aku sempat aje lak. Jawapannya orang lain hari Sabtu cuti tapi kita asyik kerja. Betul tak.

1 comment:

  1. .....Alhamdulillah..x lama lagi kaum guru dah leh bermalas2 lama sikit kat atas katil...x perlu rushing kejar sebelum 7.30..he he he.....

    selamat bercuti..rehat cukup2 sebelum kembali sibuk2.......

    ReplyDelete